薄荷绿茶

Wednesday, August 17, 2005

17th August 2005 Wednesday

爱是当你在我的身边,世界仿佛变成了我们同在的屋檐下。
恨是当我眼里只有你,你的眼里却只有他。
喜是当我从你的眼里看见了我自己。因为我知道至少那一刻,我拥有着你。
怒是当我发现他让你哭了。因为我知道真正值得你爱的人是不会让你落泪的。
哀是当你哭着对我诉苦。因为我分享了你的悲伤。
乐是当你再次站在我的身边,站在属於我们的屋檐下。

trackback

1 Comments:

Blogger shadow said...

love is so powerful
just a single move
your emotion will just follow
don't use your view to judge anyone.
maybe you will think she stupid, and you just repeat what she doing only

6:38 AM  

Post a Comment

<< Home